Am avut odat'un cactus ...


 Și cactușii înfloresc la un moment dat ...

Am avut odat'un cactus ... 


Ș'a-nflorit! 

I-am scris și o poveste. Era luna lui mai, trecusem de Sf. Împ. Constantin și mama sa Elena ... Era printre primele mele post[ri pe primul meu blog: Fănuţa Lişman - Birou de mediator : Orice om are părţile lui bune (fanutalisman.blogspot.com)


L-am ... recreat ...



din ceară ... 
Ceară naturală de palmier ... 
I-am pus și parfum de levănțică
S-alunge moliile 
de pe unde se cuibăresc ... 

Dar abia astăzi am avut curajul să-l pun în context ... 



Să-l aprind ... 

I-am găsit cadrul potrivit care să mă motiveze să-l aprind ... 



Imaginile vorbesc de la sine ...



Nu pot pune în cuvinte ceea ce transmite mai bine o suită de imagini și culori ... 
💜



Iar vocea inimii, uneori, nu are cuvinte ... 
Are nevoie doar de susținere,  
de un cerc de încredere, lumină și iubire ... 

Și va lumina ... 
   Va înflori și cactusul ... 





Și va transmite fiecare bucuria, în felul lui ... 

💚

De la credință, cu nădejde, spre Dragostea cea mai înaltă ... trecând, probabil, mai întâi prin toate ... 

Ca să înțelegi ceva ... 
Oare, ce? 

S-aprindem o candelă, o lumânare, oricât de mică ... și să-i lăsăm lumina să ne pătrundă și-n suflet! 

Comentarii