Cu gândul la cranț... Tort pentru mama. Tortul cu trei fitile

 Tortul cu trei fitile ...

Mănânci din priviri
Și te saturi uitându-te!
Mai ales la dietă sau în post
Tort cu trei fitile, de aproape 1 (un) Kg, fără să te-ngrași!
L-am creat cu gândul la cranțul de la Caraiman, prăjitura din vremea liceului pentru care era necesar să punem din vreme bani deoparte, ca să-l cumpărăm...
Cranț care in vremea sarcinii nu mi-a lipsit, dimpotrivă, a crescut. De știam atunci ce beneficii aduce Tortul cu fitil ... azi poate eram mai subțirică...



‼️ Tortul a plecat deja. L-a luat o fiică iubitoare, creat special pentru mama ei 💜.

Mulți ani luminoși îi dorim și noi mamei!

Nu am știut inițial ce să-i fac dar intrând în atelierul de creație ... s-a realizat parcă de la sine.

L-am gustat deja, azi noapte, fără teamă, și am pus și poza pe instagram @medierepractică ...

Pentru că așa un tort are menirea de a lumina relații, oferă prilej de petrecut timp împreună, timp de calitate de care copiii noștri au nevoie reală, și duce la comunicare, până la împăcare sufletească, nădăjduim! 💜💚💛
Tort făcut din dragostea unei fiice pentru mama ei. De va putea, m-aș bucura să împărtășească cu noi imagini de la ziua mamei și impresii în timp.
De aceea lumânările noastre sunt un dar ... și vin din partea omului-mediator 🙂.
De vă place ideea noastră, împărtășiți și cu ceilalți. Aceasta-i un alt fel de mediere practică, în special între mamă și copil 🥰💚💜💛.

Comentarii