Inima de gheață ...

 Să învățăm de la lumânări ...

Fă din orice gest o rugăciune și se va lumina viața ta ... 

Să vedem cum gheața dintre noi se topește, cum inimile se înmoaie și se face lumină în relațiile noastre.

Din orice gest, fă o rugaciune și viața ta întreagă capătă o altfel de lumină și un alt parfum! 

Inima de gheață...
Are gheața la suprafață, dedesubt este multă iubire ... așteaptă doar să fie descoperită 💚.


Lumina face ca gheața să capete reflexe calde. Flacăra creează un cerc perfect de lumină în jurul ei, dacă inima stă dreaptă, cu încredere, altfel dă pe-afară și se risipește 💜.



De-i lăsată să ardă, luminează!
La căldură se topește. Îi este teamă la'nceput că piere dar simte pe parcurs că doar trece intr-o altă stare și se face una cu iubirea! 
💛

 








După o oră de ardere ...
Afară cercul e roșu ca de foc, ce se extinde și topește în jur, în funcție de puterea flăcării interioare, iar în centru este doar lumină...




După două ore, arde sub gheață...
Flacăra se micșorează... de nu dă puțin, măcar puțin pe-afară, riscă să se stingă singură ...


Am ajutat-o puțin...
Să scurgă din gheață topită


Și flacăra s-a întețit din nou...


Tot astfel și cu oamenii ... 

Așa am învățat, observând în jur lucrurile și transformându-le în conștientizări ulterioare, în înțelegere și acceptare a ceea ce este ... Și-am început să cer ... să se petreacă tot astfel și-n interior... 

Am mirosit o floare, și-am cerut ca și-nlăuntrul meu s-ajungă să miroasă astfel ... Frumusețea florii admirând-o, m-am rugat ca tot astfel să capăt și eu frumusețea interioară ... 

Iar lumina, de câte ori mi-am adus aminte (la început destul de rar), când aprindeam o lumânare, de orice fel, îmi spuneam: ”Luminează, Doamne, minte trup și suflet ce mi-ai dat...” (ceva din copilărie m-a învățat ... o să scriu despre asta). 

Și multe-au dobândit culoare-n viața mea ... Și-așa renaște acest blog, șters într-un moment ... 

Niciodată nu mi-au ieșit culorile cu atâta ușurință, niciodată nu am făcut lumânări cu atâta bucurie, nu m-am mai îndoit nicio clipă dacă fac bine ori ba ... creînd lumânări alternative, colorate și parfumate, lipsite de sobrietatea și, poate, puritatea lumânărilor din biserică :). 

Ba, mai mult, unele din lumânări au căpătat aromă de tămâie deși eu le-am pus parfum de trandafir ... 

Nu mai fac lumânări să vând ... fac lumânări doar personalizate, doar pentru cei cu care stau îmi dau voie câteva clipe să-i cunosc ... 
 poate de aceea ... ceara de palmier transformă mirosul de trandafir în miros de tămâie ... 

Levănțica, din ce-am observat, și florile de primăvară, păstrează mirosul neschimbat ... Și lumânările mele nu fac fum ... ard frumos ... și trebuie să-ți pui un gând deosebit când le aprinzi, ca lumina să-ți fie de folos. Așa ne este de mare folos, de facem cu orice lumânare ... gândul să fie clar ... curat ... 

Și restul face Doamne Doamne... 

Și cum fiecare lumânare are o mică poveste în spate, voi reveni cu multe postări. Sunt deja câteva în așteptare (din care nu pot dezvălui chiar tot). Te invit să te conectezi cu noi dacă vrei să afli și alte povești. 

De vrei să ai și tu povestea ta, scrie-mi și-ți spun ce-i de făcut :)
Lasă-mi un comentariu aici sau scrie-mi pe Facebook Fănuța Lișman. 

Zile senine, cu bucurie deplină! 
💜

Până când și-a făcut singură loc ... prin arderea susținută la început cu puțin ajutor ...


Și a lăsat verdele parfumat să dea pe-afară precum iubirea, când dai prima dată de ea și vrei s-o împarți tuturor, să se bucure și ei odată cu tine, uitând că trebuie s-aprindă mai întâi propria flacără și mai apoi să audă gheața de deasupra... 💚

Să-nvățăm și de la lumânări... să facem lumină 💛💛💛!
Ține și tu candela inimii aprinsă permanent!

💜


Comentarii