De Dragobete...




Despre Dragoste-i greu să vorbești... fără să fii judecat. 

Doi curajoși, care m-au și inspirat, ne-au vorbit, căci probabil au trăit-o... 

Brâncuși și Eminescu... 

Unul ne-nvață ce-i amorul, cum să fie, pentru a-l spiritualiza, 

Iar celălalt ne trece prin porta sărutului, să putem auzi cântecul ce l-a pus în piatră ... 




 Daca nu stii, ti-as arata

Din bob în bob amorul,

Ci numai nu te minia,

Ci stai cu binisorul.

Cum vinatoru-ntinde-n cring

La pasarele latul,

Când ti-oi intinde bratul sting

Să mă cuprinzi cu bratul;


Si ochii tai nemiscatori

Sub ochii mei ramiie...

De te inalt de subtiori

Te-nalta din calciie;


Când fata mea se pleaca-n jos,

In sus ramii cu fata,

Să ne privim nesatios

Si dulce toata viata;


Si ca să-ti fie pe deplin

Iubirea cunoscuta,

Când sarutindu-te mă-nclin,

Tu iarasi mă saruta. "

Comentarii