De ziua fericirii

20 Martie declarată ziua internațională a fericirii. 

Când ceva e rar omului, acesta-i face sărbătoare. Am aflat de ea pe rețelele de socializare, în chiar ziua cu pricina, zi de Duminică anul acesta minunat cu trei de doi în el ... 

Și, de-atâta fericire, a ieșit ce a ieșit ... 

   
Ziua fericirii ...

De pe-aici (FB) am aflat că-i azi.
Cum că ... e făcătură ...
Că trebui să te strădui ca s-o ai ...
De-ntristare m-am dus în adâncul sufletului
Și de supărare, am adus pământul în inima mea
L-am făcut mic, cât să-ncapă
Și-am vrut să-l fac să explodeze de bucurie
Doar mi s-o-ntoarce și mie ceva
Dar deodată văd că o altă inimă și mai mare face același lucru
Și văd cum este plină de lumină alb-aurie-argintie
Și văd în jurul acestei inimi mii de alte lumini pline, radiante cu același tip de lumină
Vălul se risipește, norii de negură se ridică, și-ncep să văd o inimă pulsând puternic pe pământ și-n jurul ei alte lumini ...
Și deodată, coloana lui Brâncuși, curată, albă, frumoasă, ce părea să mai aibă un nod în gât ce se destramă și mă face să văd ... la masa tăcerii, rugători tăcuți ce trec întunericul prin poarta iubirii și-l transformă în lumina ce se-nalță spre cer pe coloana infinită a moșilor și strămoșilor neamului românesc ... plină de-acum de lumină și pace!
Asta da, zi a fericirii!
Durerile par să se destrame ...
Ruga-mi săracă până ieri, se transformă azi în recunoștință!
💛💛💛
Zile senine, cu bucurie, Românie!
#dintainelesufletului

Comentarii