O alta lumanare aprinsa in fiecare zi - A doua lumanare: FiLRosa. Asta puteti s-o faceti si voi la voi acasa!

 Cum să arzi așa ceva?!












FiLRosa,







a II-a din seria: "O altă lumânare aprinsă în fiecare zi."
FiLRosa este favorita mea, dintre lumânările mici, din ceară de albine 🙂.
A fost greu s-o aprind prima dată ... dar m-am obișnuit ...
Sigur, o refac, am tot ce-mi trebuie să fac altele în loc ... Așa este, de aceea exercițiul poate fi mai ușor pentru mine, dar și cu mai slabe rezultate.
Renunțarea nu-i ușoară, indiferent care este motivul renunțării la ceva. O cale de mijloc poate fi un mod de a te pregăti mai ușor pentru ceea ce este mai greu.
Așteptăm păreri. Aici sau la FilArt Atelierele Bucuriei, împreună cu Leonid Capatana 🙂
Racaru Tanta, Sinisteanu Nadina Simona şi alţi 20
2 comentarii
2 distribuiri
Îmi place
Comentează
Distribuie
Care-i calea de mijloc ce v-o propun? Am două variante:
1. Dau eu fitilul dacă strângeți ceara ce a rămas și vă învăț să turnați voi propria lumânare.
2. Dacă ați cumpărat de la mine, strângeți ceara și în exact aceeași cantitate vă dau lumânări ”bune de ars”!
Cum vi se pare?
FiLRosa arde frumos ... 🙂
Așteptăm păreri. Aici sau la FilArt Atelierele Bucuriei, împreună cu Leonid Capatana 🙂

Comentarii