Sorcova, vesela ... O alta lumanare aprinsa in fiecare zi. Asta o puteti face si voi acasa! Ziua a IV-a

    Paiul din ochiul celuilalt, mult mai ușor de văzut ...

De mai bine de un an o țin în casă ... o filmez, o fotografiez, dar abia astăzi, și mă bucur că tocmai astăzi, o aprind și mă bucur deplin de ea ...

Realizată de mine, pictată de o elevă deosebită de anul trecut, de la Sadoveanu, Tania ... 🙂
Și filmată, împreună cu Sorcova, vesela, căci așa-i obiceiul ...


A IV-a lumânare din Șirul: "O altă lumânare aprinsă în fiecare zi!" - la FilArt Atelierele Bucuriei🥰

Mihaela R Sima, Elena Enache şi alţi 49
2 comentarii
5 distribuiri
Îmi place
Comentează
Distribuie









































S-avem un An în care să punem întâi pe noi lumina înțelegerii, înainte de-a pune răspunderea în cârca altora, cum făcui eu cu aprinsul lumânărilor. Acum, așa-mi trebuie ...
🙈 o lumânare în fiecare zi, aprinsă, fotografiată, filmată ... dar e bine, facem bilanț după o perioadă ... deocamdată, ne ținem de exercițiu, vedem ce iese. 🙂

Și ... a ieșit ... veți vedea în articolul următor ...










Comentarii