Inimi cu răvaș ...

 Inspirată de un suflet drag, 

Inimioarele mele nu rămân simple inimioare, reușesc să transmită și în mod real un mesaj ... 








Vrei să transmiți un mesaj cuiva? 
Hai să îl realizăm împreună! 







Ai greșit cu ceva și nu știi cum să-ți ceri iertare? 

Hai să scriem în răvaș ... la vedere ... 







De când nu ai mai spus mulțumesc? 

Scrie-l pe o foaie, de mai multe ori, trimite-mi imaginea și vedem cu ce-l însoțim ca s-ajungă drept la inima celui care-l merită :) 


Vrei să-ți dai ție curaj, încredere, dar nu știi cum să faci lumină-n neîncrederea de până acum? 
Hai să aprindem împreună o lumânare ... și scrie-mi despre asta ... nu știu ce va ieși dar vom vedea ... :) 
Căutăm împreună bucuria de a fi ... 



Citește povești, stai de vorbă cu oamenii ... Caută binele și frumosul ...

Vezi ce imagini și povești îți propun și eu aici, pe blog. 
Vorbește cu mine ... 

Rostește „mulțumesc” măcar în gând, de când te trezești ... 



Și te-aștept să-mi spui dacă-ți place ceva din ce scriu sau ce fac aici ... 





Comentarii