Vorbește cu mine ...

 Bine ai venit în acest spațiu cu povești parfumate și multicolore ... 

Ai și tu o poveste? 
Spune-mi-o și vedem ce iese ... 

Lumânările nu le vând ... sunt neprețuite pentru mine :). Îmi aduc bucurie și mă ajută să creez povești vindecătoare pentru copii de orice vârstă. Terapeutice sunt întâi pentru mine ... de aceea am și curaj să le pun aici, la vedere, sunt dinainte testate :). 

Dacă îți place ce fac, spune-mi povestea ta, pe scurt sau ce-ți dorești ... și eu mă las inspirată să scriu o poveste ... în imagini, ceară, culoare și parfum ... Cel mai bine este să-mi scrii. În schimb, vom ”creiona” împreună darul, povestea/mesajul pe care dorești să ți-l oferi ție sau altcuiva drag ție iar tu, la rândul tău, poți face o donație ca eu să pot face astfel, în continuare, cu alți cititori. 

Orientativ, costul minim de producției al inimioarelor este între 7 - 9 - 12 lei. Cu răvaș: 12 - 15 lei (în punguțe celofan/organza). 

Te aștept! Dacă te simți inspirat/inspirată, hai să scriem împreună povești, ele devin oricum vindecătoare ... Creează chiar tu o poveste ... 

Dacă faci parte din categoria tinerilor, profesorilor sau seniorilor, nu te supăra, mergi aici și citește ce am pregătit: Prețuri ... unicat și la pachet și Rețeta pentru omul bun (eblogterapeutic.blogspot.com) 


E-mailul meu este acesta: fanutalisman@yahoo.com
Îmi poți lăsa mesaj scurt pe wapp, aici: 0721791680 

Sau mă găsești pe Facebook, aici: Fănuța Lișman

Am și un cont pe Instagram, m-ar ajuta să promovezi imagini sau povești ... @medierepractica

Încă sunt multe imagini nepublicate. Înscrie-te pentru noutăți și vei putea citi imediat ce am publicat. 




Acestea-s inimi cu răvaș ... 
le găsești aici: Inimi cu răvaș ... 

Comentarii